Office365 - Onedrive, flera konton

OneDrive är Microsofts verktyg för lagring av filer och dokument i molnet. 

Med OneDrive kan du lagra personliga filer på ett ställe, dela dem med andra och nå dem från alla enheter som är anslutna till Internet.


Om du har OneDrive både privat och arbete kan du bara ha en av varje per användare på en dator.

Det innebär att om du har två OneDrive privata konton så kan du endast ha ett av dessa installerat/kopplat till en dator.

Du kan spara ner dokument i flera olika OneDrive men måste då ange lösenordet för just det kontot där du ska spara ner dokumentet till. 

Hjälpte svaret dig? 10 användare blev hjälpta av detta svar

Relaterade artiklar

Skapa Alias Office365

Inne på kontrollpanelen väljer ni Kontrollpanelen-->Exchange Online -->Mailboxes Klicka på...

Komma igång med Office365

Beställ Office365 inne på mina sidor. När beställningen är klar hjälper vi er med...

Byta lösenord

Byta lösenord på ett mailkonto, office365 Logga in på Mina sidor Välj Tjänster Välj Mina...

Lägga till Out Of Office/semestermeddelaned i Office365

Logga in på mina sidorVälj Tjänster uppe i menyn och därefter Mina tjänsterKlicka på paketet för...

Skapa kontakter i Global Adressbok i Office365

Logga in på mina sidorVälj Tjänster uppe i menyn och därefter Mina tjänsterKlicka på paketet för...